سروش عشق

دوست داشتن

سروش عشق

دوست داشتن

گله دارم

 

خدایا٬ آخه چرا؟

خدایا٬ ازت خیلی گله دارم٬ خیلی.

آخه چرا من؟ چرا؟

میون این همه آدم٬ چرا باید این همه بلا سرم بیاد؟ چرا؟

آره٬ درسته٬ خودم خیلی وقت پیش بهت گفتم که اینقدر عذابم بده تا همه گناهام پاک شه و پاک بشم!!!

آره خودم بهت گفتم٬ خدا٬ ولی مگه من چه گناه بزرگی کردم که باید اینجوری عذاب بکشم؟؟؟ مگه نه اینه که گناه و عذابش باید با هم یه تناسبی داشته باشه؟ خودت بگو٬ من چه گناهی کردم که باید اینجور٬ اینقدر سخت تنبیه بشم. خدا جون بهم بگو...

تو که می دونی من تحمل ندارم. آخه چرا؟

حالا من به کنار. مگه عزیز دلم٬ عشقم چی کار کرده که اون هم باید اینطور عذاب بکشه؟؟؟ چرا می خوای اونو ازم بگیری؟ چرا؟

اون عزیزم٬ اون مهربونم٬ اونی رو که خیلی دوسش داشتم و دارم٬خدایا٬ دردشو ازش بگیر و بده به جون من٬ بده به همه وجود من. خدایا٬ به اون کاری نداشته باش٬ بجاش منو تنبیه کن٬ منو ببر٬ منو بکش٬ منو عذاب بده.

آآآآآآآآآآآخ که طعم مرگ برام خیلی شیرین شده ...

خدایا٬ منو به این آرزوم برسون...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر باران پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 17:30 http://baran15.blogfa.com

سلام خوبی چه تفاهمییییییییییییی
به من هم سر بزن

سلام وبلاگ زیبایی داری . با احساس نوشتی/اتفاقا نوشته هامون هم مثل همه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد