سروش عشق

دوست داشتن

سروش عشق

دوست داشتن

یادم کن

عشق من یادم کن گاهی
                     که به دل دارم آهی
                                      تو که از دردم آگاهی....
یه دنیا یه دنیا عاشقم من
                      بدون به عشقت صادقم من
                                           تو مست خویش ومن مست عشقم....
اگه نباشی میمیرم
              بیا که عمر از سر گیرم.....
تاهستم با یادت شادم
                 آخه دل بر تو دادم
                                    دیگه از غمها آزادم....
به انتظار دیدنت به لحظه رسیدنت
                                   دل داره پر پر میزنه از سینه ام پر میزنه....
ای چشمه نجات من
               فرشته نجات من
                             شوق نفسهای منی
                                                همیشه رویای منی....
یه دنیا یه دنیا عاشقم من
                      بدون به عشقت صادقم من
                                           تو مست خویش ومن مست عشقم....
اگه نباشی میمیرم
              بیا که عمر از سر گیرم.....
عشق تو در قلب من هدیه جاودانه است
                                  برای زنده موندن قشنگ ترین بهانه است
دوست داشتن تو مثل عطر خوش بهاره    
                                 با تو نفس کشیدن پایان انتظاره...پایان انتظاره....

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 16:39 http://www.doroghcity.blogsky.com

اگر زندگی را دوست داشتم موقع زاده شدن نمی گریستم
سلام و حتما بهم سر بزنید

سارینا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 18:30 http://bitter.blogsky.com

شعر زیبا و جالبی بود ..
عشق تو را تنها به گرمی یک سیب می کند ..
ما نوس....
موفق باشی
مر سی که به یا دمی

imo پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 http://www.mcmusic.Tk

salam webe khobi dari age beshtar besh beresi be websilte manam ye sar bezan ve you ke nezari bede age khoshet omdesh ghol bede to linket bezari

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد