سروش عشق

دوست داشتن

سروش عشق

دوست داشتن

فقط تو

دیر گاهی بود که آرزو میکردم ترا ببینم ترا بهرآنچه که زیباست تشبیه مینمودم.اما لحظه ای بعد افسرده و سرافکنده میشدم زیرا این زیبایی هاست که شبیه تواند.تو خود الهه زیبایی هستی.

خواستم ترا به ماه تشبیه کنم اما جز رنگ مهتابیت چیزی در آن نیافتم .میخواستم شاید معجزه ای شود و تو در کنارم بیایی .میخواستم که روبرویم بنشینی و من خود را در چشمان آسمانی و لبان نیم شکفته ات تماشا کنم و نفس گرمت را ببویم.

افسوس که تو اشکها و حسرت های مرا نمی بینی .نمی بینی که در خنده های من آهنگهای ناله پنهان است.

اکنون تو ای جان شیرین .بیا بنشین تا بگویم که امروز دیگر وقت اعتراف رسیده است .وقت آن رسیده که بدانی تو روح منی و حقیقت من هستی.

چنانچه یک گل احتیاج به آفتاب دارد منهم برای زنده بودن بعشق تو محتاجم .اگر بسویم باز گردی گناهانت را نادیده میگیرم و باز دامنم را بسویت میگشایم.

کاش هم اکنون باز میگشتی تا اشعه آفتاب امید بخش حزن و افسردگیم را پایان دهد و این قلب شکسته ام به امید تو به امید دیدار تو به امید عشق تو به امید وصال تو بار دیگر حرکت از سر گیرد و به ادامه حیات امیدوار سازد .

برای من کور بودن و ندیدن آفتاب سهل است .اما دور بودن و تو را ندیدن را نمیتوانم تحمل کنم .تو آن چشمه نوشی ای مایه حیات که میتوانی مرا با بوسه عمر دوباره دهی فراموش مکن که جز تو من کسی را ندارم .و به غیر از تو به مهر دیگری پایبند نیستم .

اکنون همه چیز جز نگاه تو از یاد برده ام

.

نظرات 4 + ارسال نظر
پرنده های قفسی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 http://srm3ven.blogsky.com

واقعا جالب بود، وقت کردی پیش ما هم بیا خوشحال میشیم...
موفق باشی

سهیل پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:59 http://loveyou.blogsky.com

سلام سروش جان . خوبی ؟ عالی و با احساس نوشتی . خوشم اومد . دوست دارم ...

مرجان دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:44

من عاشق عکسهای زیبا و عشقی هستم

الهام دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:01

سلام دوست عزیز خیلی زیبا بود وبلاگ شما هم متن زیبا بود هم عکسها هماهنگی متن با عکسها خیلی جالب بود با آرزوی موفقیت شما دوست عزیز در تمامی مراحل زندگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد