سروش عشق

دوست داشتن

سروش عشق

دوست داشتن

احساس

چرا با من فقط با من نمیشه چل چراغ چشم تو روشن
چرا با تو فقط با تو نگاه من نمیشه لایق خواستن


نگاه کن من چه بی اندازه از عشق تو پر هستم
چگونه در سیاهی دو چشمای تو گم هستم


چگونه میرسم با تو به دنیای شکوفایی
چگونه میشکنم بی تو در اندوه شکیبایی


چگونه میکشم با تو به دوشم بار تنهایی
چگونه میبرم بی تو امروز رو به فردایی


نذار تا این همه خواستن سبب ساز جدایی شه
دلیل مرگ یک عشقه هنوز با تو خدایی شه
              نذار تا این همه خواستن سبب ساز جدایی شه

غربت

تو زیر بارون من پشت دیوار           
تو خسته از شب من مات مهتاب
                     تو میشکستی تو فصل گریه
                     من میتکیدم تو پیله ی خاک
تو قصه گفتی از کوچ مهتاب
من مینوشتم از راز مرداب
                      تو میگذشتی از جرم خورشید
                      من میرسیدم تنها و بی تاب
مثل مترسک از پشت پرچین
دیدم که پاییز قداره می بست
                      تنها درخت معصوم خونه
                      دیدم که میمرد اما نمیشکست
تو مثل بارون همپای پاییز
من مثل فریاد همدرد غربت

غربت