سروش عشق

دوست داشتن

سروش عشق

دوست داشتن

وقت رفتن

ساعتها می گذرد و من لحظه ها خاموش

جام ها می شکند و من هنوزنشدم بیهوش

 

اسارت در آزادی چیزی است مدهوش

هم اکنون دربندشم و افسوس یک کوش

 

سالهاست عصایم شکسته ولی راهی نیست

همین یک قدم دو قدم برای من طولا نیست

 

برای منی که سالها درعشق و جوانی

فراموشم شده بود آثاری از بندگانی

 

فراموشم شده بود که جامم تهیست ز وفا

از عشق و شور و صفا نسبت به خدا

 

ولی حالا که وقت رفتنست پروردگارا

توبه میکنم به درگاهت ببخش و بیامرز مرا...

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
خوشه اشک شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 18:25 http://www.rainiboy2.blogfa.com

...وقتی تو دلت خالی باشه و از عشق و امید خبری نباشه... دیگه فرقی نمیکنه چند سالت باشه... چه ۲۵ سال و چه ۶۵ سال ... ووقتی دلت سرشار از عشق و امید باشه هرسنی برای خودش زیباست و جذابیت های خاص خودش رو داره...
آرزو میکنم دل هیچکس خالی از عشق نباشه که اونوقت یه فاجعه است...
... روزها را بگذرانیم در پی دلدار خویش
ای فغان از روزی که دلداری نباشد درمیان...

موفق باشی!

یاسمین دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:49 http://rue.blogsky.com

سلام
ممنون به من سر زدی و ممنون از کامنت
وبلاگ زیبایی داری
شاد باشی

ای که از یاران نشان می طلبی
یار کجاست
همه یارند ولی یار وفادار کجاست

ّ(¯`¤._عاشق_.¤´¯) سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 http://delbaremehrabon.blogfa.com/

salam doste aziz.man upidam va montazere hozore garmet hastam
movafagh bashi
bye bye[چشمک][گل][بدرود]

مهتاب پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:34 http://kapus95.persianblog.com

من از وبلاگتون دیدن کردم خیلی خوشم اومد
براتون ارزوی موفقیت روزافزون دارم
یه سر هم تو به من بزن
خوشحال می شم

نیلوفر شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 19:06

عالی بود...حال میکنم با وبلاگت...دمت گرم...

[ بدون نام ] جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 16:48 http://aramedel.blogsky.com

سلام

زیبا بود و عمیق...

یاحق!

محسن شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:44

دلم گرفته آسمون / نمی تونم گریه کنم/

شکنجه می شم از خودم/ نمی تونم شکوه کنم /

انگاری کوه غصه ها/ رو سینه من اومده /

آخ داره باورم می شه / خنده به ما نیومده /

دلم گرفته آسمون/ از خودتم خسته ترم/

تو روزگار بی کسی/ یه عمر که دربدرم/

حتی صدای نفسم / می گه که توی قفسم /

من واسه آتیش زدن/یه کوله بار شب بسم/

دلم گرفته آسمون / یه کم منو حوصله کن/

نباشه ازاین روز گار / یه خورده کمتر گله کن

ریحانه شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:46

خدایا!

جسم من دشتی است ...

که بذر نیکی در ان می کارم

وبا نام تو ان را ابیاری می کنم

تا گل عطر اگین حضورت در قلبم بروید.

خدایا!

چون ماهیان که از عمق ووسعت دریا بی خبرند

عظمت عشق تو را نمی شناسم

فقط میدانم...

که معبود این دل خسته هستی

واگر دیده از من برگیری

خواهم مرد.

.......................................
وبلاگ خیلی زیبایی دارید بهتون تبریک میگم

یاسمن دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 23:39 http://www.yasijo0n.blogfa.com

سلام
شعرت خیلی زیباست
وبلاگتم عالیه
منتظر حضور سبزت هستم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:29

خیلی نامردی نمی دونستم مثل بقیه ای واقعن برا ت
متا سفم ولی بازم فکر میکنم مشکلی واست به وجود امد
فردا توی اتاق ۲۵۵ منتظرتم ساعت ۱۴

شما؟

ش سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 15:48

گریه کن برای قولی که بهش هیچوقت عمل نشد
هنوزم به جان آتش عشق اوست
هنوزم در این سینه یک آرزوست :
چراغ چشم تو... تو کیستی،که من این گونه،بی تو بیتابم؟
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم.
من از کجا سر راه تو آمدم ناگاه.
تو را به هرچه گویی،به دوستی سوگند
هر آنچه خواهی از من بخواه،صبرمخواه.
که صبر،راه درازی به مرگ پیوسته ست.
تو آرزوی بلندی و،دست من کوتاه
تو دوردست امیدی و پای من خسته ست.

همه وجود تو مهر است و جان من محروم
چراغ چشم تو سبز است و راه من بسته ست.


بی تو،آن هستی غمگین دیگر،
به چه کارم آمد یا به چه دردم خورد؟

روزها،طی شد ازتنهایی مالامال،
شب، همه غربت وتاریکی وغم بود وخیال.
همه شب،چهره لرزان تو بود،
مرا به خاطر بسپار اگر که دل سوخته ای با تو غریبه نیستم

امید

شمیلا و فرهاد پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 16:43 http://khalvatgah-yek-ashegh.blogsky.com

سلام خوبی؟
سراغی از ما نمی گیری؟
آپ می کنی یک خبر به ما هم بده

آپ کردم بیا منتظرتم
-------------------------------------------------
آنکه از ما بالاتر است ما را بدبخت می داند ، آن که از ما پائین تر است ما را خوشبخت تصور می کند ، اما هر دو در اشتباهند ، زیرا ما گاهی خوشبختیم و غالبا بدبخت : بدبختی ما در آن ایامی است که به نقایص زندگی خود توجه داریم و خوشبختی ما در لحظات کوتاهی است که به نعمتهای زندگی خود نظر می اندازیم

-----------------.::::.
----------------.::::::::.
---------------::::::::::::::
-------------..:::::::::::::::'
-------------':::::::::::::::
-------------.:::::::::::'
-----------'::::::::::::::.
--------------..::::::::::.'-----.:::.
-----------::::'--':::::'------.::::::::.
---------.::::'----:::::----.:::::::'::::.
--------.:::'------:::::-.:::::::::'-':::::.
-------.::'-------:::::.:::::::::'-----':::::.
------.::'-------::::::::::::::'--------``::::.
--...:::---------::::::::::::'--------------``::.

عاشقی‌‌‌‌ از‌ دیار‌ تنهایی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 http://www.emkil.blogfa.com

سلام

روزگاری عشق تکه نانی وآب وشکرخدابود.روزگاری عشق قصه های مادربزرگ درشب یلدابود. روزگاری عشق بوی کاهگل باران زده درحیاط خانه بود!اماگذشت وگذشت وعشق دردودماشین ها گم شدوبرسنگواره دل هاتبدیل به نقش شد.

موفق باشی
ممنون که به من سر زدی
دوباره به من سر بزن
دوستار تو
ابولفضل

محمد پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:12

سلام
وبلاگتون خیلی زیبا ست حال کردم...

rashid_zidan_77@hotmail.com چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 21:28 http://63on.com

احلی موقع بس لیش شلتوو الغنیه

بساط عشق دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 18:43 http://rainiboy2.blogfa.com

______*#####*
_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______############################*
_______#############################*
________###########################*
__________##‌‌‌##‌‌‌‌‌#####*
___________*####################*
____________*#################*
_____________*##############*
_______________############*
________________#########*
________________*#######*
_________________#####*
__________________###*
__________________##*
__________________#*

نبض لحظه رو نگه دار نذار عشقمون بمیره
نذار ضربه های ساعت منو از تو پس بگیره
عقربک های زمونه خستگی سرش نمی شه
نگو بر می گردی فردا دل که باورش نمی شه
دست سردت می گه انگار داری بی خاطره می ری
منو تاریکی رفیقیم ماهو از شبا می گیریم
التماس عاشقونم به دلت اثر نداره
نه پشیمونی چشمام تو رو پیش من می یاره
ساعت کهنه ی دیوار هی دقیقه ها رو نشمر
کاشکی هرگز نیاد از راه لحظه ی خدا نگه دار
آسمون چشماتو بستی نمی بینی داره میره
کاش می شد بلور اشکام سر راهتو بگیره

مهدی چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 14:28

کارت درسته (دمتم گرم) خیلی وبت عالیه

** سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 http://golkade.blogsky.com

سلام
واقعا زیبا درستش کردی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد