سروش عشق

دوست داشتن

سروش عشق

دوست داشتن

به یادش

خسته ام،انگار صد سال پیاده راه آمده ام.انگار صد سلسله کوه
را روی شانه های نحیفم حمل کرده ام.انگار هزار سال است که
پلک هایم نبسته ام. خسته ام، آنقدر خسته که نام خود را هم
فراموش کرده ام وهیچ یادم نیست که اولین بار کدام گل را
بوییده ام.من شکل سنجاقکی را که در کوچه کودکی بو سیده ام
از یاد برده ام. خسته ام،انگار این جاده های سرد و خاکی
پاییز تمام شدنی نیست،از دست زمین و آسمان دلگیرم و از
درختانی که بر من سبز شده اند،گلایه مندم،خسته ام نه آنقدر
که نتوانم تو را دوست داشته باشم و از کنار نفسهای گرمت
بی اعتنا بگذرم،بگو،چقدر به انتظار بنشینم که زمان از من
عبور کند وستاره ها شاهد خاموش شدن تک تک فانوس های
قلبم باشند؟چقدر پیراهن کدرم را در چشمه آرزوها بشویم و
روی طناب دلواپسی پهن کنم؟اگر شوق رسیدن به دستهایت
نبود،هیچ گاه آغوشم را نمی گشودم واگر صدای گوشنواز
تو نبود،از گوشه تنهایی بیرون نمی آمدم،اگر شوق دیدن
چشمهایت نبود، هیچ گاه پلکهایم را بیدار نمی کردم و اگر
نسیم حرفهایت نمی وزید،معنای جهان را نمی فهمیدم....
خسته ام، اما نه آنقدر که نتوانم هر روز به با شکوه ترین
قله زندگی بایستم وهمراه با ستاره ها و خورشید به تو
سلام کنم.
 
نظرات 5 + ارسال نظر
ف-م دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:57 http://aramedel.blogsky.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم خوب باشید. طرح قالبتون رو عوض کردید خطها خیلی کمرنگ شدن و به سختی قابل خوندن هستند.

فعلا...

....... دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 15:51 http://www.doroghcity.blogsky.com

سلام وب پر معنایی داری
اپ کردی خبرم کن
جالبه مطالبت
خ.شحال میشم به من سر بزنی
سبز باشی
ایام به کام
و بای

باران شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 00:19 http://samanooooo.blodsky.com

سلام متن های زیبایی نوشتی وبلاگت خیلی قشنگه

ونوس دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 http://www.venouse.blogfa.com

هزاران هزار سلام و درود

بر جناب آقای خاتمی

پ سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 21:59

من اقای خاتمی رو می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد