سروش عشق

دوست داشتن

سروش عشق

دوست داشتن

همه ی هستی



هرگز از یادم نرفت رویای تو                       


               گم نشد در قلب من سودای تو


 


سر به دیوار کسی تکیه نکرد                     


           چشم به جز در سجده ات گریه نکرد


 


تیر عشقت جز به قلب من نخورد                   


                سحر چشمانت به جز روحم نبرد


 


یک نفس بی تو دلم طاقت نداشت               


             جز گل عشقت به قلب من نکاشت


 


در دلم جز اسم تو چیزی نبود                   


                 گر تو تنهایم گذاری پس چه سود


 


واژه های شعر خاک پای توست                


                مرگ شعرم دیدن غم های توست


 


سال ها مرغ دلم شد بیقرار                      


                     مجرم عشقم سرم بر روی دار


 


تا افق تا بیکران ها با توام                          


                          تا غروب عمر دنیا با توام


 


تا ابد جاریست نامت بر لبم                      


                    نور ماهی و منم همچون شبم


 


در نگاهم جز تمنای تو نیست                   


                   مومن عشقم خدایم جز تو کیست


 


آمدم سویت،طوافت می کنم                 


                همچو (عین)و(شین)و(قاف‍)ت میکنم


 


   رو به تو زانو زدم در سجده ام                  


                     قبله عشقی و من هم بنده ام  


 


من چه ناقابل به درگاه توام                      


                       مومن گه گاه و بیگاه توام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد