سروش عشق

دوست داشتن

سروش عشق

دوست داشتن

عاشق نبودی تو

عاشق نبودی تو من عاشقت بودم
             در قبله گاه عشق بودی تو معبودم
آرام وآسوده در خواب خوش بودی
            یک لحظه من بی تو هرگز نیاسودم....   

                     
من با نفسهایم نام تو را خواندم         کاش ای هوس بازم با تو نمیماندم
روزی که میگفتی با تو میمانم
           روزی که دانستی من بی تو میمیرم
روزی که باعشقت بستی به زنجیرم
            بازنده من بودم این بوده تقدیرم....


خوش باوری بودم پیش نگاه تو           هر دم ز چشمانت خواندم کلامی را
عشق تو چون برگی در دست توفان بود
            دل کندن  و رفتن پیش تو آسان بود
روزی به من گفتی دیگر نمیمانم گفتم که میمیرم.....


باور نمیکردم هرگز این جدایی را          آن آمدن با عشق این بی وفایی را 
                                .....این بی وفایی را......
  

نظرات 2 + ارسال نظر
ف-م سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:40 http://aramedel

سلام،

ای دل مباش یکدم خالی ز عشق و مستی
وانگه برو که رستی از نیستی و هستی
گر خود بتی ببینی مشغول کار او شو
هر قبله ای که بینی بهتر زخود پرستی...

با تمام وبی وفایی های ، باید دوباره عاشق بود...

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:42

سلام وبلاگ جالبی دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد