سروش عشق

دوست داشتن

سروش عشق

دوست داشتن

دیگه عشقی وجود نداره

رازقی پرپرشد باغ در چله نشست تو به خاک افتادی کمر عشق شکست

                              ما نشستیم و تماشا کردیم   

دلم میخواد گریه کنم برای قتل عام گل برای مرگ رازقی دلم میخواد گریه کنم

                         برای نابودی عشق برا زوال عاشقی

       وقتی که قلبها و گلها شکسته و پرپر شدند وقتی که باغچه های عشق سوختن و خاکستر شدند من و تو از گل کاغذی باغچه ای داشتیم توی خواب با خشتهای مقوایی باغچه می ساختیم روی آب.

از نوک بال کفترا خون پریدن می چکید صدای بیداری عشق رو خواب شب خط  میکشید.

دلم میخواد گریه کنم برای قتل عام گل برای مرگ رازقی دلم میخواد گریه کنم

                         برای نابودی عشق برا زوال عاشقی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 15:52 http://banooyemah.blogsky.com

سلام
مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم


موفق باشی


دختری که هیچ کس و جز تو نداره شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 15:52 http://banooyemah.blogsky.com

سلام
مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم


موفق باشی


سارینا شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 21:25 http://bitter.blogsky.com

دوست من سلام
واقعا متن زیبا و قشنگی بود
ممنون که بهک سر زدی نام وبلاگ شما رو تو لینک دونی گذاشتم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد