سروش عشق

دوست داشتن

سروش عشق

دوست داشتن

دل

حرف دل

دوستت دارم. خیلی زیاد. اونقدر که دوست دارم تو همه نوشته‌هام یه ردی از تو باشه. دوست دارم هر وقت چیزی می‌نویسم یه اسمی از تو ببرم. دوست دارم وقتی برای کسی از زندگی خودم تعریف می‌کنم، بیشتر از تو بگم. از خوبی‌هات، از مهربونیات، از ... . دوستت دارم. اونقدر که حس می‌کنم وقتی هستی، هیچی نمی‌خوام و وقتی نیستی، جز تو هیچی نمی‌خوام

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:17 http://lastword.blogsky.com

دوست داشتن خیلی خوبه . موفق باشی

ف-م یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1384 ساعت 14:48 http://aramedel.blogsky.com

شاید برای این است که درد میکشیم... ایکاش هیچ دلی که برای دوست داشتن ، نبود...

[ بدون نام ] یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 15:57

خوب

المیرا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 18:59

سلام دوست من . وبلاگت حرف نداشت خیلی خوبه باز سر می زنم . دوستت دارم . موفق باشی

دلتنگی اسمان پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 17:27

خوب من از اینکه یادم بودی ممنون خیلی زیاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد